Mereka Di hati :)

Salam,

Dekat sini saya nak bagi tahu satu dunia*ceh ayatt*
haha...takde laahh saje nak suka2 buat post gedik2 cmni
Memule nak kenalkan diri dlu ke? haha
Nama saya Sofea Soeraya
Saya suka kalau org paggil saya Suraya
Saya budak 18tahun yg sgt comel dekat muka bumi ni :p
Saya sangat polos ye & saya sangat sangat periang
Dan saya mengaku yg saya taknak jadi org dewasa
Saya nak jadi kanak-kanak sampai bebila
Saya memang sombong dengan sesetengah orang
Kalau awk rase sye sombong dgn awk sorry ye :)
Dulu saya mmg friendly, skrg saya dah bosan nak jdi cmtu
Okay..dah cukup la pasal diri saya

Yang ini jantung hati saya
Eh bukan..dye bukan setakat jantung hati je dye lah tangan,kaki,mata dan semua sekali yg ade kat sya
She's everything for me..Yes! Everything..!
My mother was the most beautiful woman I ever saw. All I am I owe to my mother. I attribute all my success in life to the moral, intellectual and physical education I received from her.
I remember my mother's prayers and they have always followed me. They have clung to me all my life.
Oh ye..dye sgt cantik kan? sebab tu saya comel :)
Jangan jealous sangat lah tau! HAHAHA
Akak Sayang Mak 

Mereka penyeri hidup saya
Walaupun rasa cm nak pijak2 je dyeorg ni sbb hari2 gadoh kan
Dan dyeorg ni memang menyakitkan hati
Tapi betul lah org ckp pertalian drah mmg takkan putus kalau cincang cmne pon
Our siblings. They resemble us just enough to make all their differences confusing, and no matter what we choose to make of this, we are cast in relation to them our whole lives long.
A sister shares childhood memories and grown-up dreams.
Tapi senakal macam mana sekali pun dyeorg tetap saya sayang 

 She's my sister, dye seperti malaikat bagi saya :)
*ehh ayat ter-over ke?
Dye ni orangnye sgt garang k..tapi sebenarnye dye sgt sweet,dye jaga saya lebih dri ape yg saya sangka
Dan dia ni sebenarnye pakar nasihatkan orang ni
Kalau saya boleh kumpulkan semua yg dye pernah bg dekat sye kan 
Memang boleh bukan buku koleksi nasihat! HAHAHA
A sister is a gift to the heart, a friend to the spirit, a golden thread to the meaning of life.
 There is no better friend than a sister.  And there is no better sister than you.
Girls like you come around once in a life time. :)
Yang penting saya sayang sis Vee ter-over lebih skit eh..haha ♥

Ini ibu kedua saya
Dye ni memang cm ibu saya sebab ape tau
Kite kalau cerita skit2 en bnde2 yg *biase2* lah kan
Nanti dah kena bebel dengan dia! haha..pastu dye ni kalau dah bebel tu kan
Bnde yg paling menyampah nak dengr tu sbb ape tau
Sebab dye suka ULANG2 benda yg dye dah ckp sblm tu,tak smpai 10mins
Nanti dye ulang lagi bnde yg sama..Haha
Mothers are fonder than fathers of their children because they are more certain they are their own.
Biology is the least of what makes someone a mother.
Yang ini pun opcoz saya syang lebih jugak ♥

Ini sahabat saya!
Walaupun kami jauh dimata tetapi tetap dihati! HAHA
Ayat memang nak mintak penyepak kan?
Saya suka berkawan dengan dye sbb dye ni mcm saya yg kedua
Byk sgt persamaan antara kami, so kalau sye bercerita dye senang paham
A friend is someone who is there for you when he'd rather be anywhere else.
A hug is worth a thousand words. A friend is worth more.
Aku sayang kau Fanie ♥

Ini sahabat saya satu2 nye lelaki yg saya rapat
Dye ni agak pemalu org nye -,-
Susah tau nak berkawan dgn dye,pastu muka dye muka innocent je
Tapi kalau nak berceritakan dye akan sedaye upaya layn & paham ape yg kite nk ckp
Cool kan dye? Kuat menganjing tahu tak mamat ni
Friends are the most important ingredient in this recipe of life.
To be depressed is to be lonely to have a friend is to be happy...
Aku harap kau dpt jadi kawan aku dunia & akhirat ♥

Mereka penyumbang kebahagiaan saya
Kawan2 ni lah yg selalu ade mase saya buat dajal,masa saya jadi hantu
Mase saya kena rotan,masa saya susah&senang
Mereka sangat sporting, senang tau kwan dengan dyeorg
Nak buat ape semua senang, tayah pikir pepanjang semua jenis yg jln jee
Strangers are just friends waiting to happen.
Sometimes you pick your friends, sometimes they pick you.
Kami semua dah mcam adek beradik ♥

Beloved Cousin ♥
Jieha & Briee ♥
Sis Mas ♥
Hakim ♥
Tinagaran ♥
Dan mereka2 yg takde kat atas bukan bermakne sye tak syg korang
Cuma tak dpt cari gamba yg ade muka kita sama2 :)
Alaaa..korang bukan heran pon kan aku sayang ke tak? HAHAHHA
*tapi betulkan ape yg saya ckp?*
SAYA SAYANG KORANG SEMUA LEBIH DARI SAYANGKAN DIRI SENDIRI
DAN SAYA TAK PERLUKAN "AKU SAYANG KAU,KAU KENA SAYANG AKU BALIK"
SAYA SAYANG KAMU SEMUA IKHLAS DARI HATI SAYA :')
TAKDE HARAP APA2  BALASAN! WALAUPUN SKIT




2 sweet voices :):

Oka said...

Awww..cweetnyew..
haha..thnx piea ;)

Unknown said...

Hahhaha...sweet kan sweet kan? aku tahu dah! hehe..welcome :)