Hari guru 2012 di Smktun

Salam,


Okay kalini nak cerita pasal hari guru dekat SMKTUN
Camne nak cerita ni eh..haha
Okay..pertama sekali nak cerita yg sya pergi sekolah mase
16/5/2012 tu bukan sebagai pelajar ye! haha*muka bangga skit*
"pelajar" dudok bwah..saya dudok atas!! hahaha
Eh..dah2 tayah nak buat muka bangga kat sini
Kay..mase haritu pagi dah hujan lebat gilaa
Dalam kol 4 pagi cmtu saya dah terbangun dr tido sbb lebat sgt hujan
So mase kol 7 cmtu still hujan lagi so tak bole buat majlis dkat dataran
Kena buat dekat DEWAN SEKOLAH! *sila angkat tangan ke bahu*
So pepandai la korang imagine eh SUMBAT la semua kat situ
Dengan bebudak yg AGAK ramai,then cikgu2 tak cm ramai lak
Tambah pulak saya ni yg penyebok lagi! Memang crowded gilaa
Okay pastu ade lah segale2 bnde yg berjalan dlm tu cm cikgu ikrar
Pastu nyanyi lagu cm biase lah lagu hari guru tu
Pastu ucapan yg panjang melebar tiap2 tahun mmg ayat yg sama tu je kn
Dari menteri la org ni la org tu la
Bab tu siyesly mmg yg paling mengatuk lah weyh*sangap byk kali time ni*
Okay pastu ade persembahan dari students & cikgu2
Memang seronok & ada yg saya gelak dri awl sampai habis
Mmg lawak gila ah weyh taktahu nak ckp cmne da sbb tu hanya mampu gelak,itupun dah kaber2 skit okay!
Sorry eh *saya tahu agak kurang ajar gelakkn persembahan org*
Nak bash? hahaha...silakan :D
Tapi saya cabar korang yg gi sne siapa tak gelak! *,*
Okay dah stop kat sini pasal persembahan!
Lepas persembahan ade ape eh? ehhmm..

Lepas tu takde ape la cikgu2 ade yg take part dlm buat cupcake
Pergi la ke kantin hias lah bnde tu!
Yang saya ni pergi la cari cikgu2 yg sepatutnye untuk bagi bnde yg saya pegang*ade lah bnde nye tayah sebok* hahaaha
Pastu saya terus ke kantin konon nye nak tgok "cikgu kesayangan" sye ni haa
Dye ade gak mse hias cupcake tuh..konon nak gelakkn dye lah ni
Tetibe kan dah dudok2 sane saje kacau2 dye ckp dye punye buruk sume
Then dye dpt pulak jadi top10. Hebat tak? haha
Terpakse lah kate dye hebat okay! sebab dah dpt kn
Lepas tu terus habis yg kat sekolah guru2 sume kene gi utm*kot*
Ade jamuan pulak dekat sne, saya 'ditinggalkan' dekat jco
Sebab kol 2 tuh ade appointment dgn doc kat KK TMN U
Eh..ni dah terlajak2 cerita ni..HAHA dah2 cerita hari guru cukup smpai disini
DAN DENGAN INI SAYA INGIN MINTAK MAAF SEBAB SEMUA GAMBA MASE HARI GURU TERTINGGAL DEKAT JOHOR NNT ADE REZEKI SAYA SHARE LAH GAMBAR TU BILA DAH DPT K..NI ADE GAMBA YG ORG TAG DEKAT FACEBOOK JE! SEDIH TAK :"( 


Maaf ye kami memang berkepit je haritu
Kalau tak saya nak kwan dengan sape?*nada sedih* HAHAHA

0 sweet voices :):