I'm a critical paranoia person

Salam,


Saya nak terangkan tapi tak paham macam mana nak terangkan
Haha..dan disebabkan orang yg jenis mcam saya ni mmg ada
So article pasal tu ade dekat internet dan sangat bersepah
Kalau nak paham saya ni jenis orang cmne pergi lah google eh
Saya ade beberapa link nak share,kalau korang nak baca :)
Tekan untuk paham :)
Tak paham gak bace ni :)
Haha..kalau memang dah bace tu tak paham gak terpakse ah ckp
Yang awook ni memang "sengal" haha..sorry2 :)
Tapi saya macam tu hanya 'didalam'
Maksudnya,hanya kat dlam hati & pikiran je
Luaran saya tetap macam Sofea Soeraya budak paling comel tu
Haha..saya buat post ni saja je untuk korang tahu
Sebab nnt kurang lah keberangkalian korang nak letak sya dekat dlm situasi
Yang boleh menyebabkan saya di dalam kekacauan!
*Cehh ..ayat dari tadi mintak penyepak kan?* haha
But..I really mean it okay!
Saya jenis orang yg kalau awk dah marah saya sekali
Memang lagi sebulan or berbulan2 baru saya berani tegur awk
Ade yg lepas kena marah, sya terus benci even hal kecik

Dan yg paling teruk jgn sampai saya dendam
Kerana saya tak boleh nak cakap pon kat sini ape yg saya balas
Dengan orang2 yg pernah saya dendam
Tak percaya tanya je la adek beradek saya, mereka dah tgok mcam2
Jenis balas dendam saya buat dekat orang dan jgn terkejut sbb
Ade yg sampai masuk lokap sbb saya!
Tapi jangan risau! Saya ni susaaaah sagt nak dendam dengan orang
Memang susah sangat la weyh..kalau jenis yg setakat baling taik kat saya tu
DAH BIASA! Haha..saya hanya berdendam jika meraka main nama family sya
OR mereka buat saya nanges byk kali! Haha
Dah bace ni jangan takut nak kawan denagn saya
Sebab cer ah tanye orang2 di sekeliling saya, saya ni comel la orgnye
Susah nak gadoh dengan orang! Siyesly..tak caye susah! hahaha
Situasi kat atas tu untuk peringatan je supaya jgn buat saya cmtu!
Buat ape nak takut dengan saya? saya pon makan nasi tak makan org
Kekadang saya tak makan tau!!HHAHHA

0 sweet voices :):