Entah kenape

Salam,


Okay kalini saya nak bercerita knp diri sndiri
So bahasa nya "aku" as saya aka budak omel k.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sebenarnye apa aku nak ni?
Kenape semua benda aku nak complain?
Kenape semua benda jadi tak best?
Sebenarnye hati aku ni yg mengade2
Takde hal pun.. saje nak gedik2 nak perhatian
Pastu bila aku ni marah semua benda aku sembur
Esok baik dah..
Teringin pulak nak marah2 dengan orang ni lelame tapi takle pulak
Pastu skrg ni asek2 nak terasa je
Orang cakap skit aku dah sentap
Sentap senyap2 pastu okay je ngan org yg wat aku sentap
Pastu aku diam je, biar sesorang
Tapi org tu tak salah sbb dia takde niat
AKu yg menggedik sentap, terasa bagai
Tapi..ENTAH KENAPE aku jadi cmni
Hati ni cm tak betul..meronta ronta nk ape tah
Pastu mood asek lari je
Skrg okay,, jap gi dlm 5 minit asek nk marah je
Jap gi lagi soploh minit tetibe aku gelak sesorang
Aku perasan aku dah tak betul tp entah lah weyh
----------------------------------------------------------------------
Yang aku tahu aku kena menghappykan diri aku
Jangan pikir byk
Jangan suka sentap sndiri
Macam yg kakak pernah ckp:
Gelak2 tu semua bukan happiness yg sebernye.

0 sweet voices :):