Dia suke buli kite :(

Salam,


Mungkin korang akan bosan sbb
Tak habes habes cerita pasal dia ni
Siapa dia?
Kakak kesayangan lah der..
---------------------------------------------------------------------------
Nak jadikan cerita ni kan
Dia ni mmg suke buli saya
SUKA SANGAT! entah ape tah yg best sgt buli adek dia ni
Rasanya lah kan, boleh teka lah kan mesti masa dia buli tu
Rasa dia sangat awesome!! Kan kak?
Haha...pastu agaknye kan kalau di tanye mesti dia ckp
Mane ade dia buli..
Ahh kesah ape, adek terasa dibuli :3
HAHAHA
Meh sini kite bagi contoh
Okay..cerita di sebalik gambar ni
Yang tudung pink tu merujuk kepade saya
Nampak tak dia buli saya? 
Cakaplah kesian kat saya! haha
Nak lagi? Meh tengok

Dia suke buli saya mentally tao
Suke bermain dengan perasaan! ahahha
Tapi dia ni kan sangat sweet...garang2 buli dia pun
Dia wat cmtu sbb nak jage kite, cer tgok 1 nih
See? sweet angat kan kakak i? haha
Dia ni selalu sangat tau buat saya ni sakit hati
Suke buat saya ni sentap, TAPI..entah kenape tak boleh nak merajuk ngan dia
Mesti kalah punye..kalau bace whatsapp dia kan
Mesti nak reply even niat nak merajuk ke ape
Ishhh geram ngan diri sndiri. LOL
Tgok dia ngaku dia buli kita

Nwy Thank You kakak sbb dah create byk memori ngan adek
Yes..even tak best. tak gempak, tak awesome.
But it still a memories :)
Adek syg akak k. Ingat smpai mati

0 sweet voices :):