Kenape lah aku ni degil?

Salam,


Hohoi..Kenape lah saye ni degil sgt?
Orang semua berebut2 nak nak teman berborak!
Saye pulak pergi lari dari semua org!
Sebab pade pendapat saye tak perlu kot kite nak share our problems dgn org kan?
And im not Attention seeker k! Siyesly :)
Saye rase probs kite biarlah kite sendiri settle
Tak payah bagi tahu org bsbb kalaw bg tahu pon
Orang tuh bukan paham! setakat ni lahh kan
Ade lah satu dua kali saye share probs dengn orang,tapi tak rase pon cm mereka paham!
So..Better saye ddk dlmbilik sesorang and thinking how to bla bla bla....! Huhu
Korang takkan kenal saye, dan takkan ade orang yg akan kenal sye
Sebb im a person who will never show my feeling to others
So...korang takkn tahu lah that time saye ade probs ke tak
That time saye happy gilaa ke
That time saye sakit ke! Korang takkn tahu! I bet you won't.
Sebab selagi saye rase saye boleh berbohong untuk ckp "im okay"
"im happy" "im good""im great""nothing to worry" so i'll say it until i die
Saye byk kali reka cerita dekat org sbb taknak org tahu yg saye tak happy
And kat sini korang dah nampak betape degil nya saya kan?
Korang patut bersyukur sbb korang ade kawan tau
At least you've someone to hear your probs
Dan saye ade advise! Jangan jadi macam saya!! HAHA

0 sweet voices :):