Bile aku..

Salam,

Bile aku buat sesuatu yg org pelik
ayat yg akan aku gunakan
Suka ati aku la..
Bile aku buat sesuatu yg org marah
ayat yg akan aku gunakan
Suke ati aku la..
Bile aku buat sesuatu yg org tak sepatotnye aku buat
ayat yg akan aku gunakan
Suke ati aku la..
tp
Aku takot kalaw
Bile aku tanye org knp wat aku sedih
dye akan gune ayat
Suke ati aku la..
Bile aku tanye knp wat aku marah
dye akan gune ayat
Suke ati aku la..
Bile aku tanye knp wat aku bnde yg ta sptotnye dbuat
dye akan gune ayat
Suke ati aku la..

Hhmm...adakah aku patot berubah
untuk mengelakkn aku kene balek cmtuh?
Act..ayat tuh,ayat yg paling aku benci bile ddengar
Kalaw boleh aku nak mengelak dr dengar ayat
"Suke ati aku la.."
tp aku suke bile aku menggunakan ayat
"Suke ati aku la.."
Huh..kini ku sedar diri ini mmg pelik
Sbb tuh la aku sayang sgt dengn Sofea Soeraya ni <3

0 sweet voices :):